Tuesday 1 March 2016

Pemenang Giveaway Encik Kidal Updated

Assalamualaikum! Aku mengambil masa sikit buka blog ni untuk mengumumkan yang aku menang giveaway EK ni hah!

I am so happy bila 3 hari tak buka blog disebabkan exam sumatif satu ni, tiba-tiba Encik Kidal hantar mesej kat chat box mengatakan tahniah. Terus adrenalin aku naik hokey! Gembira punya pasal

Alhamdulillah aku akan dapat hadiah Planner A6



Sebenarnya aku dah tukar entry tu menjadi entry-suka-hati-aku disebabkan aku sedar yang aku ni tak menang. So, disebabkan sayang nak delete, so aku bukan entry tu menjadi entry blog bukan entry giveaway.

Boleh visit kat SINI

Jadi, aku mengucapkan terima kasih sangat-sangat disebabkan memberi peluang untuk aku menang giveaway ni. Alhamdulillah sangat!

Nanti bila dah receive hadiahnya, aku share okay! Lol, haha macam cakap dengan budak-budak.


Okay, itu sahaja. Aku nak study balik ni hah. Agama dengan Fizik okay besok.

Bila ada masa, aku akan update detik bersejarah aku jumpa bakal jodoh aku. HAHAHA. I mean my favourite actor lol haha. Nanti okay, nanti.

Sekian, bubye dan assalamualaikum! 

No comments:

Post a Comment

Buat apa tuuu? Meh comment sekejap!

Search