Sunday 27 March 2016

Book Review: Bayang

Bayang.
Apa yang kau tahu tentang bayang?
Bermain bayang di sebalik api?
Bayangan kau sahaja atau realiti.

Assalamualaikum dan haaaiii semua!
Hari ini saya nak review satu buku dari lejen press bertajuk Bayang yang ditulis oleh Nami Cob Nobbler.


LOL AKU SENDIRI TAK TAHU BEGINI SERAM DIA PUNYA COVER HAHAHA!

Daripada tajuk yang satu itu, apa yang kau fikir?
Kalau aku.

"Dah kenapa bayang? Kenapa dengan bayang? Mesti pasal ilusi, bayangan, benda yang tak real. Tapi cerita pasal apa ni?"

So, aku terus pergi search kat google tengok review random orang lain. Ada pasal penyakit psikologi yang memang aku minat sangat sangat. Yes, aku memang minat dengan bidang psikologi. So, buku ni aku anggap macam batu loncatan *lol apa benda batu loncatan pula ni* untuk aku sebab benda yang aku minat kan.

Cerita ni buatkan kau berfikir.
Antara mana pihak yang benar dan salah.

Dan kau kena tahu, dendam takkan bawa ke mana. Even kau sendiri tak tahu yang kau sendiri sedang berdendam.

FYI, ini buku pertama yang aku baca dari LejenPress dan aku berpuas hati. Yang perlu dibaiki mungkin penggunaan bahasa inggeris yang kurang sikit hehe. Dan ada ya scene 18+ dah kau jangan narrow-minded sangat.

Tak dapat terima, go baca buku lain. Aku just review buku ni aje. Okay bye! Wassalam sahabat!



Nota kaki: Actually, ada lagi 8 buku sedang menanti untuk aku dibaca. Lol terlalu banyak ke macam mana? Hahahaha. Nvm, nanti aku baca dan aku review. Sebenarnya buku ni pun dah lama aku nak review. Dah lama jadi draft dan baru sekarang tangan aku laju nak menaip haha. Kay! Bye!

No comments:

Post a Comment

Buat apa tuuu? Meh comment sekejap!

Search