Saturday 14 May 2016

Zalora!

Assalamualaikum guys!
Hm ya dah malam gila kan aku tahu.
Aku pun dah nak tidur ni. Tapi, before aku lupa, aku nak bagi tahu pasal barang zalora yang aku dah dapat.

Actually dah lama, tapi aku baru teringat sekarang. Aduh sorry sorry.
So yah. Ingat tak aku ada review pasal jacket? Nanti aku edit balik benda ni and link kan.

Hah disebabkan aku berkolaborasi dengan pihak zalora, alhamdulillah aku dapat voucher RM 50. It's good laa untuk newbie macam aku ni.

So I wanna thank you so much to zalora! Hope for the best and I really appreciate the collaboration with you.

Sebelum aku lupa inilah barang yang aku beli dari pihak zalora. Masa ni aku terkejut gila bila dapat email dari pihak zalora kata dia bagi aku voucher. I am super excited!

Sanggup ketepikan baca buku sejarah pula tu demi nak cari barang. That was my first time buying from zalora and I puas hati of course.

So, here! Maaf la aku cakap banyak pula. Aku pun dah mengantuk ni. Gerak dululah. Pape roger.





Very lawa weh! You should go and take some times to rambang mata on zalora. Seriously banyak gila barang cantik and as a girl, of course aku suka la kan hahahha. Ibarat window shopping tapi tak payah keluar banyak tenaga.

Okay, that's it. I got to go. Thank you for reading this. Want to ask me anything, just drop your comment. I will try my best to answer. Bye, assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

Buat apa tuuu? Meh comment sekejap!

Search