Wednesday 10 February 2016

I am very SATISFIED



Yaa wahai rakyat jelata! Aku tahu kau orang dah tidur. Memandangkan dalam laptop aku jam menunjukkan pukul 12.25 tengah malam. Hey, aku memang seorang burung hantu. Tak hairan kalau belum tidur. Chill, malam masih muda! Okay, aku nak cerita something ni. 

Aku baru tahu yang kalau nak guna blog skin tu kena convert ke classic template dulu baru boleh copy and paste daripada laman web blogskin tu hah. Lol yeah i'm newbie right so aku baru tahu ya baru tahu kau tak payah suka sangat yang aku ni old school ya. Berbalik kepada yang tadi. Patutlah aku copy and paste dekat html template biasa tu hah asyik error aje. Sakit hati mak tau! Derhaka punya anak buat mak sakit hati!

Pabila dah tahu, aku suka la apalagi. Gila tak, jelly okay tengok blog orang lain kemain lawa, comel, hipster gitu. Jelly gila okay. So, aku pun gigih laa mencari template mana yang sesuai dan aku suka. Okay, yang ini pun payah juga ya! Kau ingat aku main rembat je? Hello, aku pun ada taste. So, dalam 2 ke 3 hari jugaklah aku penat mengkopi pasta.

Dan akhirnya inilaahh yang aku dapat!




AKU PUAS HATI HAHAHAHAHA.

Setelah bersusah payah check satu-satu, pilih mana yang berkenan dan aku puas hati. Lantaklah kan. Ada yang aku tukar like background, header and gambar-gambar sikit. Tapi, aku masih credit ya! Awaaaaa kenapa lawa sangat buat skin ni? Hahaha okay.

Mungkin setakat ini sahaja yang aku nak cakap, kalau aku cakap banyak karang kau tutup telinga. Kuang hajo kau ni!

So, nasihat kepada newbie macam aku ni please please don't give up and keep trying!! Hahahaha.
Sebarang pertanyaan boleh tanya aku kat aku, aku sedia menjawab. Untuk kau apa yang tak boleh? Luls. Hahaha.

Dan satu yang aku tak puas hati. Cuti CNY dah nak haaabiisss :'( Kerja rumah banyak tak siap lagi uols. That's wy aku merana sekarang haha.


Nota kaki: Kat sini ada tempat exchange link blog so korang naak tak exchange dengan aku? Lol memintaaa. Hahaha, just inform kat shout box okay!

No comments:

Post a Comment

Buat apa tuuu? Meh comment sekejap!

Search